آن روز در آغوشت،
امروز در حسرت آغوشت،
چه کسی برایت قصه گفت که دیگر خواب مرا ندیدی !؟



دلم گاهی می گیرد
گاهی می سوزد
گاهی تنگ می شود
و حتی گاهی...
گاهی نه...
خیلی وقت ها می شکند
خیلی وقت ها دلم
می شکند
اما هنوز می تپد...



فرقی نمیکنه دور و برت چقدر شلوغ باشه !
وقتی از درون تنهایی !




نمی دانـم چـرا چندیـســت بی وقفه،
دلـم در بارگاه سینه می لـــرزد،چه حالی در میان چشم من پیداست ...



دختر که باشی:
اگر زیبا باشی: پریود شدنت را هزار نفر لایک میکنند
اما قیافه که نداشته باشی: عاشقانه ترین احساساتت خریدار ندارد



خدایــــا خیلی میخوامت...



پیداست حال دل ز پریشانیم
ولی هرکس سوال می کند انکار میکنم !



امــــروز اگر که بدانـــــم تــــو بــا منی ،
می میرم امشب و به فردا نمی روم




نداشتن تو يعنی ديگری تو را دارد،
نميدانم نداشتنت سخت تر است
يا تحمل اين که ديگری تو را دارد ؟



حالم بدجور خرابه،دلم بدجور گرفته،
بغض هایم مدام در حال ترکیدن ...
(از چهره من بخوان)



هر چند نمی‌دانم خواب‌هایت را با که شریک می‌شوی
اما هنوز ،
شریک تمام بی‌خوابی‌های من،
تویی




دلم گاهی می گیرد،گاهی می سوزد،
گاهی تنگ می شود و حتی گاهی
گاهی نه خیلی وقت ها می شکند...



این روز ها،انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند
فقط خلوتت را می شکنند !